Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2852
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВасильєва, Наталія-
dc.date.accessioned2024-01-03T08:50:27Z-
dc.date.available2024-01-03T08:50:27Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationВасильєва, Наталія. Шляхи підвищення самоорганізації студентів в умовах дистанційного навчання / Н. Васильєва // Молодь і ринок. - 2020. - №3-4. - С. 115-121. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2852-
dc.description.abstractУ статті подана характеристика самоорганізації студентів в умовах дистанційного навчання.Охарактеризовано сутність та значення самоорганізації студентів в умовах дистанційного навчання,проаналізовано труднощі, пов’язані з самоорганізацією студентів спеціальності “Фізична терапія,ерготерапія” у процесі дистанційного навчання обґрунтовано шляхи підвищення їх самоорганізації в умовах дистанційного навчання.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectумови дистанційного навчанняuk_UA
dc.subjectшляхи підвищення самоорганізації майбутніх фахівцівuk_UA
dc.subjectсамоорганізація студентівuk_UA
dc.subjectзаклади вищої освітиuk_UA
dc.titleШляхи підвищення самоорганізації студентів в умовах дистанційного навчанняuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
216725-Текст статті-490050-1-10-20201119.pdf608,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.