Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2855
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorPolishchuk, Hanna-
dc.date.accessioned2024-01-03T09:05:16Z-
dc.date.available2024-01-03T09:05:16Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationPolishchuk, Hanna. The pedagogical potential of mediation in the light of professional preparation of future foreign language teachers = Педагогічний потенціал медіації у світлі професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов / H. Polishchuk // Молодь і ринок. - 2020. - №3-4. - С. 70-74. - Текст англ. м. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2855-
dc.description.abstractУ статті розглянуто використання технології медіації у вищій школі, що дає змогу ефективно врегулювати конфліктні ситуації у молодіжному середовищі. Виявлено, що оптимальним є визначення чотирьох етапів технології медіації, а саме: введення у процедуру медіації; обговорення проблеми, позицій окремих сторін; пошук взаємоприйнятних способів вирішення спору, консенсусу у розв’язанні проблеми;домовленість і підбиття підсумків. Проведено аналіз теоретичних праць вітчизняних та зарубіжних фахівців,який свідчить, що у контексті дослідження педагогічного потенціалу медіації, застосування її як сучасної технології залагодження педагогічних конфліктів у закладах вищої освіти має низку практичних переваг,оскільки володіння нею майбутніми вчителями іноземних мов відкриває нові шляхи попередження міжнаціональних конфліктів. Отже, медіація виступає конструктивною технологією створення безпечногоі толерантного середовища успішної соціалізації дітей і молоді.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectпереговориuk_UA
dc.subjectмайбутні вчителі іноземної мовиuk_UA
dc.subjectмедіаторuk_UA
dc.subjectмедіаціяuk_UA
dc.subjectетапи медіаціїuk_UA
dc.subjectконфліктuk_UA
dc.titleThe pedagogical potential of mediation in the light of professional preparation of future foreign language teachersuk_UA
dc.title.alternativeПедагогічний потенціал медіації у світлі професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мовuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
216690-Текст статті-489972-1-10-20201118.pdf586,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.