Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2856
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Євтушенко, Наталія | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-03T09:09:29Z | - |
dc.date.available | 2024-01-03T09:09:29Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Євтушенко, Наталія. Підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичних предметів у післядипломній освіті України як проблема педагогічної теорії / Н. Євтушенко // Молодь і ринок. - 2020. - №3-4. - С. 135-140. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2856 | - |
dc.description.abstract | У статті викладено результати аналізу стану проблеми підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичних предметів у післядипломній освіті в педагогічній теорії. Визначено напрями наукового пошуку з обраної проблеми, а саме: теоретичні основи функціонування системи підвищення кваліфікації вчителів,розробка системи професійного розвитку вчителів, реалізація компетентнісного підходу до підвищення кваліфікації вчителів, теоретичні засади методичної підготовки вчителів в умовах неперервної освіти,підготовка вчителів до професійної діяльності | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | післядипломна освіта | uk_UA |
dc.subject | Україна | uk_UA |
dc.subject | підвищення кваліфікації | uk_UA |
dc.subject | учителі природничо-математичних предметів | uk_UA |
dc.title | Підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичних предметів у післядипломній освіті України як проблема педагогічної теорії | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
216729-Текст статті-490059-1-10-20201119.pdf | 609,81 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.