Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2856
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄвтушенко, Наталія-
dc.date.accessioned2024-01-03T09:09:29Z-
dc.date.available2024-01-03T09:09:29Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЄвтушенко, Наталія. Підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичних предметів у післядипломній освіті України як проблема педагогічної теорії / Н. Євтушенко // Молодь і ринок. - 2020. - №3-4. - С. 135-140. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2856-
dc.description.abstractУ статті викладено результати аналізу стану проблеми підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичних предметів у післядипломній освіті в педагогічній теорії. Визначено напрями наукового пошуку з обраної проблеми, а саме: теоретичні основи функціонування системи підвищення кваліфікації вчителів,розробка системи професійного розвитку вчителів, реалізація компетентнісного підходу до підвищення кваліфікації вчителів, теоретичні засади методичної підготовки вчителів в умовах неперервної освіти,підготовка вчителів до професійної діяльностіuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectпіслядипломна освітаuk_UA
dc.subjectУкраїнаuk_UA
dc.subjectпідвищення кваліфікаціїuk_UA
dc.subjectучителі природничо-математичних предметівuk_UA
dc.titleПідвищення кваліфікації вчителів природничо-математичних предметів у післядипломній освіті України як проблема педагогічної теоріїuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
216729-Текст статті-490059-1-10-20201119.pdf609,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.