Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2860
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧень, Лян-
dc.date.accessioned2024-01-03T09:50:17Z-
dc.date.available2024-01-03T09:50:17Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЧень, Лян. Художньо-ціннісна сфера учителів музики в контексті фахової підготовки / Л. Чень // Молодь і ринок. - 2020. - №3-4. - С. 151-156. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2860-
dc.description.abstractАналізується сутність художніх цінностей учителів музики: стосовно учителя як особистості істосовно його готовності до формування цінностей учнів. Показано відмінність традиційно музичних цінностей учителя музики і художніх цінностей як інтегрального феномена, що акумулює цінності з різнихвидів мистецтва; розглянуто його структуру. Проаналізовано потенціал дисциплін фахової підготовки(музично-теоретичних, музично-виконавських, музично-методичних) для формування художньо-ціннісної сфери студентів-музикантів.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectмузична діяльністьuk_UA
dc.subjectполіхудожністьuk_UA
dc.subjectособистісні художні цінностіuk_UA
dc.subjectучитель музикиuk_UA
dc.titleХудожньо-ціннісна сфера учителів музики в контексті фахової підготовкиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
216806-Текст статті-490568-1-10-20201120.pdf596,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.