Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2861
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПінчук, Ірина-
dc.date.accessioned2024-01-03T11:47:58Z-
dc.date.available2024-01-03T11:47:58Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПінчук, Ірина. Організація педагогічного експерименту з формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи / І. Пінчук // Молодь і ринок. - 2020. - №3-4. - С. 127-134. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2861-
dc.description.abstractУ статті описано особливості організації та проведення експериментального дослідження з формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Дослідження передбачало проведення педагогічного експерименту з метою імплементації таких етапів: пошуково-теоретичного, діагностико-констатувального, поглиблювально-формувального та аналітико-узагальнювального.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectмайбутні вчителі початкової школиuk_UA
dc.subjectдослідне навчанняuk_UA
dc.subjectпедагогічний експериментuk_UA
dc.subjectетапи експериментуuk_UA
dc.subjectіншомовна комунікативна компетентністьuk_UA
dc.titleОрганізація педагогічного експерименту з формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
216728-Текст статті-490056-1-10-20201119.pdf2,71 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.