Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2867
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Корольова, Лариса | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-03T13:41:04Z | - |
dc.date.available | 2024-01-03T13:41:04Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Корольова, Лариса. Порівняльний аналіз етапів розвитку вищої педагогічної освіти Румунії та України / Л. Корольова // Молодь і ринок. - 2020. - №3-4. - С. 172-177. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2867 | - |
dc.description.abstract | У статті визначено п’ять основних історичних етапів розвитку вищої педагогічної освіти, характерних для Румунії та України від виникнення педагогічної думки до сьогодення. Акцентовано увагу на важливості використання системного підходу під час проведення компаративного (порівняльного) дослідження. На основі аналізу наукових робіт, документів, Інтернет-ресурсів здійснено порівняльний аналіз етапів розвитку вищої педагогічної освіти цих країн і надано їх характеристику. Визначено спільні риси та відмінності.Розкрито трансформаційні процеси, які сприяли становленню вищої освіти в Румунії та в Україні. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | Болонська декларація | uk_UA |
dc.subject | управління якістю вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | вища освіта | uk_UA |
dc.subject | категорія якості | uk_UA |
dc.title | Порівняльний аналіз етапів розвитку вищої педагогічної освіти Румунії та України | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
216811-Текст статті-490577-1-10-20201120.pdf | 598,44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.