Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2871
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хімчук, Ліліана | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-03T14:20:15Z | - |
dc.date.available | 2024-01-03T14:20:15Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Хімчук, Ліліана. Підготовка вчителів початкових класів до розвитку професійних зацікавлень учнів на основі використання теорії множинних інтелектів / Л. Хімчук // Молодь і ринок. - 2020. - №3-4. - С. 89-97. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2871 | - |
dc.description.abstract | У статті здійснено теоретичний аналіз досліджень вітчизняних і зарубіжних учених, наукові пошуки яких присвячені проблемам професійної підготовки майбутніх вчителів у сфері розвитку ранніх професійних зацікавлень учнів початкових класів.Концептуальний підхід автора полягає у використанні теорії множинного інтелекту Г. Гарднера як методологічної основи підготовки вчителів початкових класів до діагностики, формування і розвитку ранніхпрофесійних інтересів учнів. Рекомендовано доповнити зміст професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів тематикою, пов’язаною з формуванням умінь діагностувати й розвивати ранні професійні зацікавлення дітей. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | розвиток професійних зацікавлень | uk_UA |
dc.subject | теорія множинного інтелекту | uk_UA |
dc.subject | підготовка вчителів початкових класів | uk_UA |
dc.title | Підготовка вчителів початкових класів до розвитку професійних зацікавлень учнів на основі використання теорії множинних інтелектів | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
216719-Текст статті-490021-1-10-20201119.pdf | 646,2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.