Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2871
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХімчук, Ліліана-
dc.date.accessioned2024-01-03T14:20:15Z-
dc.date.available2024-01-03T14:20:15Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationХімчук, Ліліана. Підготовка вчителів початкових класів до розвитку професійних зацікавлень учнів на основі використання теорії множинних інтелектів / Л. Хімчук // Молодь і ринок. - 2020. - №3-4. - С. 89-97. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2871-
dc.description.abstractУ статті здійснено теоретичний аналіз досліджень вітчизняних і зарубіжних учених, наукові пошуки яких присвячені проблемам професійної підготовки майбутніх вчителів у сфері розвитку ранніх професійних зацікавлень учнів початкових класів.Концептуальний підхід автора полягає у використанні теорії множинного інтелекту Г. Гарднера як методологічної основи підготовки вчителів початкових класів до діагностики, формування і розвитку ранніхпрофесійних інтересів учнів. Рекомендовано доповнити зміст професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів тематикою, пов’язаною з формуванням умінь діагностувати й розвивати ранні професійні зацікавлення дітей.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectрозвиток професійних зацікавленьuk_UA
dc.subjectтеорія множинного інтелектуuk_UA
dc.subjectпідготовка вчителів початкових класівuk_UA
dc.titleПідготовка вчителів початкових класів до розвитку професійних зацікавлень учнів на основі використання теорії множинних інтелектівuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
216719-Текст статті-490021-1-10-20201119.pdf646,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.