Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2873
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКороткевич, Ксенія-
dc.date.accessioned2024-01-03T14:39:02Z-
dc.date.available2024-01-03T14:39:02Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКороткевич, Ксенія. Поняття самоорганізації навчання у контексті професійної підготовки майбутніх викладачів хореографічних дисциплін / К. Короткевич // Молодь і ринок. - 2020. - №3-4. - С. 162-166. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2873-
dc.description.abstractУ статті розкривається загальнонауковий зміст поняття “самоорганізація особистості” та висвітлюється його специфіка в контексті професійної підготовки бакалаврів хореографії у педагогічних ЗВО. Визначено, що самоорганізація власної навчальної діяльності може виступати основою особистісно-спрямованої програми становлення й розвитку студентів шляхом формування індивідуального навчального простору, самостійного планування та інтегрування змісту освіти, здійснення моніторингу, контролю й оцінки результативності власної навчальної діяльності, окреслення перспектив подальшого розвитку в особистісному і професійному напрямах.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectвикладач хореографічних дисциплінuk_UA
dc.subjectнавчальна діяльністьuk_UA
dc.subjectсамоорганізаціяuk_UA
dc.subjectпрограма розвиткуuk_UA
dc.subjectсамостійністьuk_UA
dc.subjectіндивідуальний навчальний простірuk_UA
dc.titleПоняття самоорганізації навчання у контексті професійної підготовки майбутніх викладачів хореографічних дисциплінuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
216809-Текст статті-490573-1-10-20201120.pdf586,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.