Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2875
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФедорович, Анна-
dc.contributor.authorСавченко, Людмила-
dc.date.accessioned2024-01-03T14:53:18Z-
dc.date.available2024-01-03T14:53:18Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationФедорович, Анна. Конструювання як засіб розвитку мислення дітей дошкільного віку / А. Федорович, Л. Савченко // Молодь і ринок. - 2020. - №3-4. - С. 63-69. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2875-
dc.description.abstractУ статті констатовано, що правильний спосіб життя учасників освітнього процесу залежить від використання здоров’язбережувальних технологій в освітніх закладах України. Встановлено, що існують різні наукові підходи до проблеми здоров’язбережувальної діяльності та правильного способу життя студентів вишів.Розглядаються умови здоров’язбережувальної діяльності та зміст здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних працівників. Констатовано, що необхідно проводити превентивні заходи, які сприятимуть здоров’язбереженню й правильному способу життя студентів спеціальності“Соціальна робота”uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.subjectстуденти університетуuk_UA
dc.subjectздоров’яuk_UA
dc.subjectздоров’язбереженняuk_UA
dc.subjectправильний спосіб життяuk_UA
dc.titleКонструювання як засіб розвитку мислення дітей дошкільного вікуuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
216810-Текст статті-490575-1-10-20201120 (1).pdf586,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.