Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2879
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБабкова, Олена-
dc.date.accessioned2024-01-04T08:44:32Z-
dc.date.available2024-01-04T08:44:32Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБабкова, Олена. Проєктування уроку біології за сценарієм дослідницького навчанняв умовах очної, дистанційної і змішаної освіти / О. Бабкова // Молодь і ринок. - 2020. - №5. - С. 62-66. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2879-
dc.description.abstractУ статті актуалізовано необхідність упровадження дослідницького навчання в освітньому процесі.Визначено сутність поняття “дослідницьке навчання”. Автором обґрунтовано етапи уроку біології за сценарієм дослідницького навчання. Визначені дії учасників освітнього процесу за етапами базового циклу дослідження Go-Lab: орієнтація, концептуалізація, дослідження, висновок, обговорення. Представлено ефективні методи, які сприяють самоосвітній діяльності і формуванню досвіду учнів, підвищують їх пізнавальну активність.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectдослідницьке навчанняuk_UA
dc.subjectефективні методи дослідницького навчанняuk_UA
dc.subjectетапи базового циклу дослідженняuk_UA
dc.subjectміжнародний проєкт Co-Labuk_UA
dc.subjectприйоми презентації результатів дослідженняuk_UA
dc.titleПроєктування уроку біології за сценарієм дослідницького навчанняв умовах очної, дистанційної і змішаної освітиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
216334-Текст статті-505640-1-10-20210113.pdf766,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.