Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2879
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бабкова, Олена | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-04T08:44:32Z | - |
dc.date.available | 2024-01-04T08:44:32Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Бабкова, Олена. Проєктування уроку біології за сценарієм дослідницького навчанняв умовах очної, дистанційної і змішаної освіти / О. Бабкова // Молодь і ринок. - 2020. - №5. - С. 62-66. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2879 | - |
dc.description.abstract | У статті актуалізовано необхідність упровадження дослідницького навчання в освітньому процесі.Визначено сутність поняття “дослідницьке навчання”. Автором обґрунтовано етапи уроку біології за сценарієм дослідницького навчання. Визначені дії учасників освітнього процесу за етапами базового циклу дослідження Go-Lab: орієнтація, концептуалізація, дослідження, висновок, обговорення. Представлено ефективні методи, які сприяють самоосвітній діяльності і формуванню досвіду учнів, підвищують їх пізнавальну активність. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | дослідницьке навчання | uk_UA |
dc.subject | ефективні методи дослідницького навчання | uk_UA |
dc.subject | етапи базового циклу дослідження | uk_UA |
dc.subject | міжнародний проєкт Co-Lab | uk_UA |
dc.subject | прийоми презентації результатів дослідження | uk_UA |
dc.title | Проєктування уроку біології за сценарієм дослідницького навчанняв умовах очної, дистанційної і змішаної освіти | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
216334-Текст статті-505640-1-10-20210113.pdf | 766,28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.