Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2883
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГалів, Микола-
dc.date.accessioned2024-01-04T11:14:05Z-
dc.date.available2024-01-04T11:14:05Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГалів, Микола. Ідеологічна критика в українському радянському історико-педагогічному наративі(1920-1980) / М. Галів // Молодь і ринок. - 2020. - №5. - С. 23-29. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2883-
dc.description.abstractУ статті виокремлено і проаналізовано прояви критики різних ідеологій в українському історико-педагогічному наративі радянської доби (1920–1980-ті рр.).Встановлено, що під тиском притаманної радянському тоталітаризму моно ідеологічності, а саме цілковитого домінування однієї ідеології (соціалістичної у формі “марксизму-ленінізму”), у вітчизняному історико-педагогічному наративі звичними стали оцінки фактів і процесів педагогічної минувшини крізь призму саме ідеологічних постулатів. Це проявилося, зокрема, у критиці ліберальних, соціал-демократичних, націоналістичних, націонал-соціалістичних, консервативних ідей та їхніх репрезентантів в освіті і педагогічній науці.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectнаціоналізмuk_UA
dc.subjectтоталітаризмuk_UA
dc.subjectісторія педагогікиuk_UA
dc.subjectнаративuk_UA
dc.subjectідеологіяuk_UA
dc.subjectлібералізмuk_UA
dc.subjectсоціал-демократіяuk_UA
dc.titleІдеологічна критика в українському радянському історико-педагогічному наративі(1920-1980)uk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
223056-Текст статті-505489-1-10-20210113.pdf531,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.