Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2888
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПавлинська-Клеймьонова, Наталія-
dc.date.accessioned2024-01-04T12:38:48Z-
dc.date.available2024-01-04T12:38:48Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПавлинська-Клеймьонова, Наталія. Основи інтонаційної природи музики: сутність, науково-теоретичні зв'язки / Н. Павлинська-Клеймьонова // Молодь і ринок. - 2020. - №5. - С. 137-142. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2888-
dc.description.abstractУ статті розглянуто сутність інтонаційної природи музики як науково-теоретичної категорії, яка представлена з різних наукових позицій. Комплексний підхід до вивчення інтонування у фортепіанному виконавстві є важливим та науковоємним; історичний аспект розкриття цієї проблеми та її розвиток,шляхи подолання є підґрунтям подолання багатьох питань, що виникають у процесі відтворення музичноїідеї фортепіанного твору; розкрито наукову сутність поняття “інтонація” та визначені зв’язки з іншими поняттями та висновками. Визначена єдина природа звукової інтонації з мовою людських рухів і спорідненість музичної та мовної інтонації; “інтонування” представлено у значенні висотної організації музичних тонів,яка існує в музиці лише в єдності з ритмом, та як конкретна манера музичного висловлювання.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectінтонаційна формuk_UA
dc.subjectритмuk_UA
dc.subjectмузична інтонаціяuk_UA
dc.subjectінтонуванняuk_UA
dc.subjectладuk_UA
dc.titleОснови інтонаційної природи музики: сутність, науково-теоретичні зв'язкиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
223088-Текст статті-505675-1-10-20210114.pdf544,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.