Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2891
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Mukan, Nataliya | - |
dc.contributor.author | Dolnikova, Lyubov | - |
dc.contributor.author | Kravets, Svitlana | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-04T13:08:35Z | - |
dc.date.available | 2024-01-04T13:08:35Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Mukan, Nataliya. Studying pedagogical disciplines in the context of vocational education (computertechnologies) educational programme: the formation of students' motivation / N. Mukan, L. Dolnikova, S. Kravets // Молодь і ринок. - 2020. - №5. - С. 6-12. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2891 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено підходи та засоби підвищення мотивації до вивчення педагогічних дисциплін для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 015 Професійна освіта(комп’ютерні технології). Виконано аналіз сучасних підходів до формування мотивації, встановлено, що результат формування педагогічної компетентності майбутніх викладачів професійного навчання за спеціалізацією “Комп’ютерні технології” залежить від особливостей навчальної мотивації студентів, атакож змістово-процесуальних характеристик мотиваційної діяльності. Доведено, що різноплановість організації освітнього процесу та ситуативний характер мотивів дають можливість визначити стратегіюі тактику формування мотивів учіння. Встановлено, що дієвим чинником підвищення мотивації до вивчення педагогічних дисциплін бакалаврами спеціальності 015 Професійна освіта (Комп’ютерні технології) єорганізація та дидактичне забезпечення навчальних занять на основі інноваційних підходів, серед яких виокремлено як найбільш ефективні і результативні: інтегративний підхід, метою якого є формування професійно-педагогічної компетентності, та який застосовується для розроблення науково-методичного забезпечення лекційних і практичних занять; компетентнісний підхід, що спрямований на формування фахової компетентності випускників освітньо-професійної програми бакалаврського рівня за спеціальністю 015Професійна освіта (Комп’ютерні технології) та їхньої готовності до професійної педагогічної діяльності.Проаналізовано діяльнісний підхід та його значення для мотивування здобувачів освіти вивчати педагогічні дисципліни. Запропоновано методичні прийоми підвищення мотивації: чітка постановка мети, прогнозований результат, спілкування, ігрова діяльність, фахова орієнтація. Подано характеристику засобів підвищення мотивації до вивчення педагогічних дисципліни: аналіз наукових публікацій щодо проблем сучасної освіти,розробка професійно-орієнтованих завдань для самостійної роботи, підготовка матеріалів для організаційно-методичного забезпечення навчальних занять різних організаційних форм навчання, формування елементів педагогічної майстерності. Запропоновано авторську методику формування змістового компонента дисципліни “Вступ до спеціальності та основи педагогіки”, наведено результати проведеного анкетуванняй окреслено перспективи подальших досліджень. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.subject | фахова спрямованість | uk_UA |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.subject | засоби мотивації | uk_UA |
dc.subject | педагогічні дисципліни | uk_UA |
dc.subject | викладач комп’ютерних дисциплін | uk_UA |
dc.title | Studying pedagogical disciplines in the context of vocational education (computertechnologies) educational programme: the formation of students' motivation | uk_UA |
dc.title.alternative | Вивчення педагогічних дисциплін у контексті освітньої програми ,,професійна освіта(комп'ютерні технології)'' : формування мотивації студентів | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
223045-Текст статті-505449-1-10-20210113.pdf | 554,5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.