Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2893
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мастеркова, Тетяна | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-05T07:56:52Z | - |
dc.date.available | 2024-01-05T07:56:52Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Мастеркова, Тетяна. Аспекти інституціоналізації культурного капіталу учнів-переможців інтелектуальних змагань / Т. Мастеркова // Молодь і ринок. - 2020. - №5. - С. 126-130. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2893 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено підходи до пошуку обдарованих дітей та створення умов для їх розвитку, як складної спільної планомірної діяльності закладу освіти. Представлено систему підбиття підсумків проведення інтелектуальних змагань школярів, окремі аспекти визначення якості діяльності освітніх закладів з підготовки майбутніх переможців. Запропоновано авторський підхід формування рейтингу загальноосвітніх закладів на регіональному рівні. Потреба суспільства у видатних, активних і обдарованих громадянах,оновленні національної свідомості привела до появи нових підходів виявлення і розвитку обдарованих учнів узагальноосвітніх закладах, підготовки їх до участі в інтелектуальних змаганнях | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | кваліметрія | uk_UA |
dc.subject | інституціалізація | uk_UA |
dc.subject | компетентності | uk_UA |
dc.subject | інтелектуальні змагання | uk_UA |
dc.title | Аспекти інституціоналізації культурного капіталу учнів-переможців інтелектуальних змагань | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
215799-Текст статті-505670-1-10-20210114.pdf | 722 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.