Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2893
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМастеркова, Тетяна-
dc.date.accessioned2024-01-05T07:56:52Z-
dc.date.available2024-01-05T07:56:52Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМастеркова, Тетяна. Аспекти інституціоналізації культурного капіталу учнів-переможців інтелектуальних змагань / Т. Мастеркова // Молодь і ринок. - 2020. - №5. - С. 126-130. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2893-
dc.description.abstractУ статті висвітлено підходи до пошуку обдарованих дітей та створення умов для їх розвитку, як складної спільної планомірної діяльності закладу освіти. Представлено систему підбиття підсумків проведення інтелектуальних змагань школярів, окремі аспекти визначення якості діяльності освітніх закладів з підготовки майбутніх переможців. Запропоновано авторський підхід формування рейтингу загальноосвітніх закладів на регіональному рівні. Потреба суспільства у видатних, активних і обдарованих громадянах,оновленні національної свідомості привела до появи нових підходів виявлення і розвитку обдарованих учнів узагальноосвітніх закладах, підготовки їх до участі в інтелектуальних змаганняхuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectкваліметріяuk_UA
dc.subjectінституціалізаціяuk_UA
dc.subjectкомпетентностіuk_UA
dc.subjectінтелектуальні змаганняuk_UA
dc.titleАспекти інституціоналізації культурного капіталу учнів-переможців інтелектуальних змаганьuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
215799-Текст статті-505670-1-10-20210114.pdf722 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.