Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2896
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКобрин, Наталія-
dc.date.accessioned2024-01-05T08:45:29Z-
dc.date.available2024-01-05T08:45:29Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКобрин, Наталія. Методологічні засади вивчення "біографічних тем" на уроках українського музичного мистецтва / Н. Кобрин // Молодь і ринок. - 2020. - №5. - С. 83-88. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2896-
dc.description.abstractПостать і творчість композитора є центральною частиною навчально-пізнавальної діяльності на українському музичному мистецтві як одному з предметів музично-історичного циклу. У статті досліджено принципи, напрями, рівні й методи вивчення творчості митця у спеціалізованій музичній освіті, зважаючи на вікові особливості сприймання учнів молодшої, базової та основної школи. Зокрема, виділено основні типи уроків за дидактичною метою, що уможливлюють експериментування, використання різноманітних освітніх технологій, індивідуалізацію навчання при роботі над життєписами й творчими портретами українських композиторів.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectтворчий портрет композитораuk_UA
dc.subjectукраїнське музичне мистецтвоuk_UA
dc.subjectмузично-історичні дисципліниuk_UA
dc.subjectбіографічні темиuk_UA
dc.subject“біографічний” урокuk_UA
dc.titleМетодологічні засади вивчення "біографічних тем" на уроках українського музичного мистецтваuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
223079-Текст статті-505648-1-10-20210113.pdf770,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.