Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2900
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сендер, Андрій | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-05T09:15:19Z | - |
dc.date.available | 2024-01-05T09:15:19Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Сендер, Андрій. Когнітивні стилі як засіб інтенсифікації навчання майбутніх інженерів-програмістів / А. Сендер // Молодь і ринок. - 2020. - №5. - С. 146-150. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2900 | - |
dc.description.abstract | У роботі проведено глибинний аналіз наявних сьогодні наукових розробок у векторі використання та врахування когнітивних стилів студентів в освітньому процесі. Автор наголошує потребу розробки навчально-методичних комплексів із урахуванням когнітивних стилів студентів з метою підвищення рівня сприйняття ними інформації. У ході дослідження автор наводить своє визначення термінів “когнітивний підхід” і“процесуально-когнітивний підхід”, як планує використовувати у подальших дослідженнях та пропонує рекомендації до розробки методичних матеріалів для навчання майбутніх інженерів-програмістів із урахуванням когнітивних стилів на підставі визначених у ході дослідження чотирьох типологій студентів | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | інтенсифікація освіти | uk_UA |
dc.subject | заклад вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | когнітивний розвиток | uk_UA |
dc.subject | когнітивний стиль | uk_UA |
dc.subject | інженер-програміст | uk_UA |
dc.subject | якість освіти | uk_UA |
dc.title | Когнітивні стилі як засіб інтенсифікації навчання майбутніх інженерів-програмістів | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
218108-Текст статті-505692-1-10-20210114.pdf | 544,33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.