Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2900
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСендер, Андрій-
dc.date.accessioned2024-01-05T09:15:19Z-
dc.date.available2024-01-05T09:15:19Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСендер, Андрій. Когнітивні стилі як засіб інтенсифікації навчання майбутніх інженерів-програмістів / А. Сендер // Молодь і ринок. - 2020. - №5. - С. 146-150. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2900-
dc.description.abstractУ роботі проведено глибинний аналіз наявних сьогодні наукових розробок у векторі використання та врахування когнітивних стилів студентів в освітньому процесі. Автор наголошує потребу розробки навчально-методичних комплексів із урахуванням когнітивних стилів студентів з метою підвищення рівня сприйняття ними інформації. У ході дослідження автор наводить своє визначення термінів “когнітивний підхід” і“процесуально-когнітивний підхід”, як планує використовувати у подальших дослідженнях та пропонує рекомендації до розробки методичних матеріалів для навчання майбутніх інженерів-програмістів із урахуванням когнітивних стилів на підставі визначених у ході дослідження чотирьох типологій студентівuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectінтенсифікація освітиuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.subjectкогнітивний розвитокuk_UA
dc.subjectкогнітивний стильuk_UA
dc.subjectінженер-програмістuk_UA
dc.subjectякість освітиuk_UA
dc.titleКогнітивні стилі як засіб інтенсифікації навчання майбутніх інженерів-програмістівuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
218108-Текст статті-505692-1-10-20210114.pdf544,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.