Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2909
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТерлецька, Леся-
dc.date.accessioned2024-03-08T08:50:43Z-
dc.date.available2024-03-08T08:50:43Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationТерлецька, Леся. Шляхи реалізації принципів формування пізнавальної активності учнів у навчальній діяльності загальноосвітніх шкіл України (кінець XX поч. XXI ст.) / Л. Терлецька // Молодь і ринок. - 2020. - №5. - С. 117-122. - Бібліогр. в кінці ст. (12 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2909-
dc.description.abstractУ статті розглянуто окремі принципи навчальної діяльності, які найефективніше впливають на формування пізнавальної активності учнів. Проведено аналіз теоретичних праць вітчизняних та зарубіжних педагогів і психологів, який свідчить, що у контексті дослідження шляхів реалізації принципів формування пізнавальної активності учнів у навчанні не існує однозначного тлумачення сутності цього поняття. Однак можна стверджувати, що пізнавальна активність учнів у навчальній діяльності заснована на засадах гуманізації й демократизації, індивідуалізації та диференціації освітнього процесу, у якому враховуються вікові та індивідуальні особливості його учасників, а характеристикою кінцевого результату здобуття освіти вважають компетентність.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectучніuk_UA
dc.subjectнавчальна діяльністьuk_UA
dc.subjectпізнавальна активністьuk_UA
dc.subjectпринципиuk_UA
dc.subjectреалізаціяuk_UA
dc.titleШляхи реалізації принципів формування пізнавальної активності учнів у навчальній діяльності загальноосвітніх шкіл України (кінець XX поч. XXI ст.)uk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
223085-Текст статті-505666-1-10-20210114.pdf542,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.