Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2910
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хуйфан, Лі | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-08T09:50:14Z | - |
dc.date.available | 2024-03-08T09:50:14Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Хуйфан, Лі. Розвиток музикальності як проблема науково-педагогічного знання / Л. Хуйфан // Молодь і ринок. - 2020. - №5. - С. 152-156. - Бібліогр. в кінці ст.(15 назв). | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2910 | - |
dc.description.abstract | Аналізується феномен музикальності у психолого-педагогічному та естетико-музикознавчому векторах. Музикальність розглядається з теоретичних позицій: у зіставленні з поняттям спеціальних музичних здібностей, в контексті музичної діяльності, як інструмент музичного мислення і формування музично-естетичної свідомості. Як різновиди музичної діяльності, розглянуто музичне сприймання та виконавство.З’ясовано інтегральну сутність музикальності стосовно особистісного розвитку, що важливо для діагностування музичного обдарування учнів і вибудовування стратегій навчання музики. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | музичне мислення | uk_UA |
dc.subject | музично-естетична свідомість | uk_UA |
dc.subject | музикальність | uk_UA |
dc.subject | спеціальні музичні здібності | uk_UA |
dc.subject | музична діяльність | uk_UA |
dc.title | Розвиток музикальності як проблема науково-педагогічного знання | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
223096-Текст статті-513223-1-10-20210222.pdf | 205,99 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.