Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2910
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХуйфан, Лі-
dc.date.accessioned2024-03-08T09:50:14Z-
dc.date.available2024-03-08T09:50:14Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationХуйфан, Лі. Розвиток музикальності як проблема науково-педагогічного знання / Л. Хуйфан // Молодь і ринок. - 2020. - №5. - С. 152-156. - Бібліогр. в кінці ст.(15 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2910-
dc.description.abstractАналізується феномен музикальності у психолого-педагогічному та естетико-музикознавчому векторах. Музикальність розглядається з теоретичних позицій: у зіставленні з поняттям спеціальних музичних здібностей, в контексті музичної діяльності, як інструмент музичного мислення і формування музично-естетичної свідомості. Як різновиди музичної діяльності, розглянуто музичне сприймання та виконавство.З’ясовано інтегральну сутність музикальності стосовно особистісного розвитку, що важливо для діагностування музичного обдарування учнів і вибудовування стратегій навчання музики.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectмузичне мисленняuk_UA
dc.subjectмузично-естетична свідомістьuk_UA
dc.subjectмузикальністьuk_UA
dc.subjectспеціальні музичні здібностіuk_UA
dc.subjectмузична діяльністьuk_UA
dc.titleРозвиток музикальності як проблема науково-педагогічного знанняuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
223096-Текст статті-513223-1-10-20210222.pdf205,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.