Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2911
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Цюра, Світлана | - |
dc.contributor.author | Терзалова, Анастасія | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-08T10:01:09Z | - |
dc.date.available | 2024-03-08T10:01:09Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Цюра, Світлана. Нормативне закріплення понять "освітнє середовище'', ''освітній простір'', ''освітній процес'' у контексті педагогічної термінології / С. Цюра, А. Терзалова // Молодь і ринок. - 2020. - №5. - С. 111-117. - Бібліогр. в кінці ст.(14 назв). | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2911 | - |
dc.description.abstract | Аналізується феномен музикальності у психолого-педагогічному та естетико-музикознавчому векторах. Музикальність розглядається з теоретичних позицій: у зіставленні з поняттям спеціальних музичних здібностей, в контексті музичної діяльності, як інструмент музичного мислення і формування музично-естетичної свідомості. Як різновиди музичної діяльності, розглянуто музичне сприймання та виконавство.З’ясовано інтегральну сутність музикальності стосовно особистісного розвитку, що важливо для діагностування музичного обдарування учнів і вибудовування стратегій навчання музики | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | музичне мислення | uk_UA |
dc.subject | музично-естетична свідомість | uk_UA |
dc.subject | спеціальні музичні здібності | uk_UA |
dc.subject | музична діяльність | uk_UA |
dc.subject | музикальність | uk_UA |
dc.title | Нормативне закріплення понять "освітнє середовище'', ''освітній простір'', ''освітній процес'' у контексті педагогічної термінології | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
223082-Текст статті-505655-1-10-20210113.pdf | 742,39 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.