Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2911
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦюра, Світлана-
dc.contributor.authorТерзалова, Анастасія-
dc.date.accessioned2024-03-08T10:01:09Z-
dc.date.available2024-03-08T10:01:09Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЦюра, Світлана. Нормативне закріплення понять "освітнє середовище'', ''освітній простір'', ''освітній процес'' у контексті педагогічної термінології / С. Цюра, А. Терзалова // Молодь і ринок. - 2020. - №5. - С. 111-117. - Бібліогр. в кінці ст.(14 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2911-
dc.description.abstractАналізується феномен музикальності у психолого-педагогічному та естетико-музикознавчому векторах. Музикальність розглядається з теоретичних позицій: у зіставленні з поняттям спеціальних музичних здібностей, в контексті музичної діяльності, як інструмент музичного мислення і формування музично-естетичної свідомості. Як різновиди музичної діяльності, розглянуто музичне сприймання та виконавство.З’ясовано інтегральну сутність музикальності стосовно особистісного розвитку, що важливо для діагностування музичного обдарування учнів і вибудовування стратегій навчання музикиuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectмузичне мисленняuk_UA
dc.subjectмузично-естетична свідомістьuk_UA
dc.subjectспеціальні музичні здібностіuk_UA
dc.subjectмузична діяльністьuk_UA
dc.subjectмузикальністьuk_UA
dc.titleНормативне закріплення понять "освітнє середовище'', ''освітній простір'', ''освітній процес'' у контексті педагогічної термінологіїuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
223082-Текст статті-505655-1-10-20210113.pdf742,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.