Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2912
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩербак, Ірина-
dc.date.accessioned2024-03-08T10:13:48Z-
dc.date.available2024-03-08T10:13:48Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЩербак, Ірина. Аналіз стратегій позиціонування провідних університетів Великобританії в міжнародному інформаційному просторі за глобальним індикатором "комфорт"/ І. Щербак // Молодь і ринок. - 2020. - №5. - С. 89-93. - Бібліогр. в кінці ст. (9 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2912-
dc.description.abstractСтаття присвячена висвітленню результатів аналізу стратегій позиціонування провідних європейських закладів вищої освіти щодо комфорту навчання та проживання студентів. На підставі проведеного аналізу офіційних сайтів університетів, повідомлень із засобів масової інформації, радіо, телебачення, з’ясовано основні форми та методи позиціонування закладів вищої освіти. Визначено не типові, креативні підходи щодо позиціонування провідних університетів Великобританії, що сприяє залученню до навчання максимальної кількості абітурієнтів і утриманню стійких позицій на ринку освітніх послугuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectінфраструктураuk_UA
dc.subjectпровідний університетuk_UA
dc.subjectВеликобританіяuk_UA
dc.subjectстратегія позиціонуванняuk_UA
dc.subjectкомфортuk_UA
dc.titleАналіз стратегій позиціонування провідних університетів Великобританії в міжнародному інформаційному просторі за глобальним індикатором "комфорт"uk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
214968-Текст статті-505650-1-10-20210113.pdf572,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.