Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2916
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВисочан, Леся-
dc.date.accessioned2024-03-08T12:23:08Z-
dc.date.available2024-03-08T12:23:08Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationВисочан, Леся. Розвиток методики викладання природознавства в початковій школі України за радянського періоду (20--80-ті рр. XX ст.) / Л. Височан // Молодь і ринок. - 2020. - №6-7. - С. 128-132. - Бібліогр. в кінці ст. (11 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2916-
dc.description.abstractУ статті подано аналіз науково-теоретичних аспектів структурування та сутнісну характеристику невербальних і етикетних компонентів культури діалогічного мовлення майбутніх фахівців з правознавства як важливих передумов і складників формування їхньої комунікативної компетентності та професійного становлення. Розкрито міждисциплінарний характер цієї проблеми. Здійснено класифікацію і структурнийаналіз невербальних (несловесних, немовних) образно-виражальних засобів передачі інформації. Розкрито сутність етикету як важливого зовнішнього засобу, чинника і вияву процесу діалогування. Схарактеризовано його суть як усталеного, соціально унормованого стилю і порядку поведінки та вияву зовнішньої культури людини і суспільних відносин загалом. Розкрито суть мовного і мовленнєвого видів етикету як підсистем словесних форм ввічливості, притаманних певним етнічним і соціальним спільнотам, та функційних підсистем з особливим набором знаків і правил їхнього поєднання. Акцентовано на значенні і функціях інтонації як зовнішнього вияву невербальних і етикетних компонентів спілкування, що відіграють важливу роль у процесі діалогування.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectмовленнєвий етикетuk_UA
dc.subjectмайбутні юристиuk_UA
dc.subjectдіалогічне мовленняuk_UA
dc.subjectдіалогуванняuk_UA
dc.subjectневербальні засоби комунікаціїuk_UA
dc.subjectмовний етикетuk_UA
dc.titleРозвиток методики викладання природознавства в початковій школі України за радянського періоду (20--80-ті рр. XX ст.)uk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
225747-Текст статті-514200-1-10-20210226 (1).pdf548,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.