Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2930
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кирилюк, Світлана | - |
dc.contributor.author | Бендерець, Наталія | - |
dc.contributor.author | Грабець, Ольга | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-18T06:34:41Z | - |
dc.date.available | 2024-03-18T06:34:41Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Кирилюк, Світлана. Роль фінансової грамотності у формуванні соціальної активності учнів закладів загальної середньої освіти / С. Кирилюк, Н. Бендерець // Молодь і ринок. - 2020. - №6-7. - С. 89-94. - Бібліогр. в кінці ст. (5 назв). | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2930 | - |
dc.description.abstract | У статті розкриті особливості здійснення та організації профорієнтаційної роботи в закладахзагальної середньої освіти. Авторами обґрунтовується необхідність свідомого вибору професії ще в шкільніроки. Акцентується увага на економічній освіті як складовій профорієнтації. Описуються зміст, напрями таструктура профорієнтаційної роботи. Докладно розглядаються два підходи до профорієнтаційної роботиу закладах загальної середньої освіти, їх вплив на соціалізацію учнів. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | учні | uk_UA |
dc.subject | економічна освіта | uk_UA |
dc.subject | профорієнтація | uk_UA |
dc.subject | заклади загальної середньої освіти | uk_UA |
dc.subject | соціалізація | uk_UA |
dc.title | Роль фінансової грамотності у формуванні соціальної активності учнів закладів загальної середньої освіти | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
225746-Текст статті-514198-1-10-20210226.pdf | 561,36 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.