Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2930
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКирилюк, Світлана-
dc.contributor.authorБендерець, Наталія-
dc.contributor.authorГрабець, Ольга-
dc.date.accessioned2024-03-18T06:34:41Z-
dc.date.available2024-03-18T06:34:41Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКирилюк, Світлана. Роль фінансової грамотності у формуванні соціальної активності учнів закладів загальної середньої освіти / С. Кирилюк, Н. Бендерець // Молодь і ринок. - 2020. - №6-7. - С. 89-94. - Бібліогр. в кінці ст. (5 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2930-
dc.description.abstractУ статті розкриті особливості здійснення та організації профорієнтаційної роботи в закладахзагальної середньої освіти. Авторами обґрунтовується необхідність свідомого вибору професії ще в шкільніроки. Акцентується увага на економічній освіті як складовій профорієнтації. Описуються зміст, напрями таструктура профорієнтаційної роботи. Докладно розглядаються два підходи до профорієнтаційної роботиу закладах загальної середньої освіти, їх вплив на соціалізацію учнів.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectучніuk_UA
dc.subjectекономічна освітаuk_UA
dc.subjectпрофорієнтаціяuk_UA
dc.subjectзаклади загальної середньої освітиuk_UA
dc.subjectсоціалізаціяuk_UA
dc.titleРоль фінансової грамотності у формуванні соціальної активності учнів закладів загальної середньої освітиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
225746-Текст статті-514198-1-10-20210226.pdf561,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.