Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2933
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКохановська, Олена-
dc.contributor.authorСлюсаренко, Ніна-
dc.date.accessioned2024-03-18T06:50:22Z-
dc.date.available2024-03-18T06:50:22Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКохановська, Олена. Використання засобів цифрової дидактики у післядипломній педагогічній освіті / О. Кохановська, Н. Слюсаренко // Молодь і ринок. - 2020. - №6-7. - С. 21-26. - Бібліогр. в кінці ст. (17 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2933-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано сутність цифрової дидактики як феномена сучасної освіти та можливостіреалізації її засобів в умовах післядипломної педагогічної освіти. Надано характеристику ключових понять.Представлено порівняльний аналіз деяких категорій традиційної, “оцифрованої” та цифрової дидактики(за В. Бліновим). Звернуто увагу на те, що застосування в освітньому процесі тих чи тих засобів цифровоїдидактики залежить від поставленої мети. Наведено перелік найбільш популярних серед педагогів сервісівй платформ, які можна опанувати в умовах післядипломної освіти.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectзасоби цифрової дидактикиuk_UA
dc.subjectпіслядипломна педагогічна освітаuk_UA
dc.subjectдидактикаuk_UA
dc.subjecte-дидактикаuk_UA
dc.subjectоцифрована дидактикаuk_UA
dc.subjectцифрова дидактикаuk_UA
dc.titleВикористання засобів цифрової дидактики у післядипломній педагогічній освітіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
225655-Текст статті-513999-1-10-20210225.pdf621,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.