Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2946
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пантюк, Тетяна | - |
dc.contributor.author | Пантюк, Микола | - |
dc.contributor.author | Гамерська, Ірина | - |
dc.contributor.author | Денисяк, Юлія | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-19T07:24:42Z | - |
dc.date.available | 2024-03-19T07:24:42Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Інновації в освіті: необхідність, сутність, зміст / Т. Пантюк, М. Пантюк, І. Гамерська, Ю. Денисяк // Молодь і ринок. - 2020. - №6-7. - С. 6-10. - Бібліогр. в кінці ст. (11 назв). | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2946 | - |
dc.description.abstract | Педагогічну інновацію визначаємо як процес оновлення чи вдосконалення теорії і практики освіти, що оптимізує досягнення її мети. В основу інноваційної діяльності мають бути покладені системний і компетентнісний підходи; принцип науковості; важливою ознакою освітніх інновацій є його структурованість; інновації в освіті мають бути спрямовані на гарантоване досягнення цілей освітнього процесу, складати цілісну канву навчального процесу і забезпечувати прогнозований результат. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | інновації в освіті | uk_UA |
dc.subject | сутність та специфіка інновацій | uk_UA |
dc.subject | інновації | uk_UA |
dc.subject | інноваційна освіта | uk_UA |
dc.subject | суб’єкти освітньої діяльності | uk_UA |
dc.subject | зміст | uk_UA |
dc.title | Інновації в освіті: необхідність, сутність, зміст | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
225537-Текст статті-513854-1-10-20210224.pdf | 651,27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.