Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2948
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРоманишин, Руслана-
dc.date.accessioned2024-03-19T07:56:15Z-
dc.date.available2024-03-19T07:56:15Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationРоманишин, Руслана. Формування обчислювальних навичок в учнів початкової школи в умовах нетрадиційних технологій навчання / Р. Романишин // Молодь і ринок. - 2020. - №6-7. - С. 72-79. - Бібліогр. в кінці ст. (22 назви).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2948-
dc.description.abstractРозглянуто питання формування обчислювальних навичок учнів початкової школи в умовахнетрадиційних технологій, до який ми відносимо ментальну арифметику та ейдетику. Проаналізовано етапи формування обчислювальних навичок з точки зору теорії планомірно-поетапного формування розумових дійна матеріалі курсу ментальної арифметики. Встановлено, що виконання обчислень у ментальній арифметиці зводиться до знаходжень швидких результатів усних обчислень, які порівнюються з калькуляторними обчисленнями з тією відмінністю, що калькулятор переміщується у мозок дитиниuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectмнемотехнікаuk_UA
dc.subjectейдетикаuk_UA
dc.subjectучні початкової школиuk_UA
dc.subjectобчислювальні навичкиuk_UA
dc.subjectментальна арифметикаuk_UA
dc.titleФормування обчислювальних навичок в учнів початкової школи в умовах нетрадиційних технологій навчанняuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
225741-Текст статті-514192-1-10-20210226.pdf627,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.