Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2948
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Романишин, Руслана | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-19T07:56:15Z | - |
dc.date.available | 2024-03-19T07:56:15Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Романишин, Руслана. Формування обчислювальних навичок в учнів початкової школи в умовах нетрадиційних технологій навчання / Р. Романишин // Молодь і ринок. - 2020. - №6-7. - С. 72-79. - Бібліогр. в кінці ст. (22 назви). | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2948 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто питання формування обчислювальних навичок учнів початкової школи в умовахнетрадиційних технологій, до який ми відносимо ментальну арифметику та ейдетику. Проаналізовано етапи формування обчислювальних навичок з точки зору теорії планомірно-поетапного формування розумових дійна матеріалі курсу ментальної арифметики. Встановлено, що виконання обчислень у ментальній арифметиці зводиться до знаходжень швидких результатів усних обчислень, які порівнюються з калькуляторними обчисленнями з тією відмінністю, що калькулятор переміщується у мозок дитини | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | мнемотехніка | uk_UA |
dc.subject | ейдетика | uk_UA |
dc.subject | учні початкової школи | uk_UA |
dc.subject | обчислювальні навички | uk_UA |
dc.subject | ментальна арифметика | uk_UA |
dc.title | Формування обчислювальних навичок в учнів початкової школи в умовах нетрадиційних технологій навчання | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
225741-Текст статті-514192-1-10-20210226.pdf | 627,96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.