Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2949
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСавчук, Борис-
dc.contributor.authorКотенко, Руслан-
dc.date.accessioned2024-03-19T08:03:59Z-
dc.date.available2024-03-19T08:03:59Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСавчук, Борис. Розвиток емоційного інтелекту в майбутніх менеджерів туризму / Б. Савчук, Р. Котенко // Молодь і ринок. - 2020. - №6-7. - С. 33-36. - Бібліогр. в кінці ст. (11 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2949-
dc.description.abstractЗдійснено аналіз науково-теоретичних засад емоційного інтелекту як однієї з найбільш затребуваних на ринку праці у ХХІ ст. компетентності майбутнього фахівця. Проведено порівняння основних компонентів емоційного інтелекту з психофізілогічними вимогами до підготовки майбутнього фахівця та виявлено їхню схожість. Запропоновано синтезоване визначення емоційного інтелекту як сукупності умінь і навичок особи розпізнавати й розуміти емоції, наміри, бажання інших людей і власні та здатність управляти ними для розв’язання практичних завдань. Представлено авторську програму (складається з двох основних діяльнісних блоків: “Я” та “Інші”), яка визначає вектори формування основних компонентів емоційного інтелекту у майбутнього фахівця.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectуміння інавичкиuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.subjectемоційний інтелектuk_UA
dc.subjectмайбутній фахівецьuk_UA
dc.subjectпсихофізілогічні якості фахівцяuk_UA
dc.titleРозвиток емоційного інтелекту в майбутніх менеджерів туризмуuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
225658-Текст статті-514004-1-10-20210225.pdf751,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.