Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2950
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСитнік, Тетяна-
dc.date.accessioned2024-03-19T08:12:44Z-
dc.date.available2024-03-19T08:12:44Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСитнік, Тетяна. Формування дослідницьких умінь в учнів 3 класу на уроках з інтегративного курсу "Я досліджую світ" / Т. Ситнік // Молодь і ринок. - 2020. - №6-7. - С. 52-56. - Бібліогр. в кінці ст. (11 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2950-
dc.description.abstractСтаттю присвячено одній з проблем розвитку Нової української школи, зокрема виробленню дослідницьких умінь третьокласників на заняттях з навчального предмету “Я досліджую світ”. У статті з’ясовано причину запровадження компетентністного підходу до навчання, в якому чільне місце посідає дослідницька компетентність, що складається з умінь аналізувати, порівнювати, зіставляти, узагальнювати природні і фізичні явища, події, процеси, виділяти в них головне й другорядне, проводити експериментальні дії.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectНова українська школаuk_UA
dc.subjectінноваційні методи навчанняuk_UA
dc.subjectдослідницькі вмінняuk_UA
dc.subjectінтегративний курс “Я досліджую світ”uk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.titleФормування дослідницьких умінь в учнів 3 класу на уроках з інтегративного курсу "Я досліджую світ"uk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
225737-Текст статті-514179-1-10-20210226.pdf759,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.