Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2952
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтецула, Надія-
dc.date.accessioned2024-03-19T09:22:43Z-
dc.date.available2024-03-19T09:22:43Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСтецула, Надія. Екологізація освіти як ключова тенденція сталого розвитку суспільства / Н. Стецула // Молодь і ринок. - 2020. - №6-7. - С. 115-121. - Бібліогр. в кінці ст. (24 назви).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2952-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано екологізацію освіти як соціальну й педагогічну проблему. Оціненонормативно-правові документи державного регулювання реалізації Міжнародних екологічних стратегійта програм. Встановлено, що екологізація освіти передбачає формування системних, комплексних,інтегрованих екологічних знань з питань охорони довкілля, екологічної етики з метою досягнення сталогорозвитку суспільства, а також навичок їх застосування на практиці. Схарактеризовано основні складовізмісту екологічної освіти.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectохорона довкілляuk_UA
dc.subjectекологічна етикаuk_UA
dc.subjectекологізаціяuk_UA
dc.subjectекологічні знанняuk_UA
dc.subjectсталий розвитокuk_UA
dc.subjectекологічна освітаuk_UA
dc.titleЕкологізація освіти як ключова тенденція сталого розвитку суспільстваuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
225780-Текст статті-514401-1-10-20210227.pdf613,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.