Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2954
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХарківська, Алла-
dc.date.accessioned2024-03-19T11:16:53Z-
dc.date.available2024-03-19T11:16:53Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationХарківська, Алла. Основні шляхи педагогічної взаємодії школи та сім'ї у вихованні молодших школярів / А. Харківська // Молодь і ринок. - 2020. - №6-7. - С. 57-61. - Бібліогр. в кінці ст. (9 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2954-
dc.description.abstractУ статті проаналізовані дефініції “педагогічна взаємодія” і “взаємодія школи та сім’ї”. Виявлено,що ключову роль у сучасній реформі відведено педагогам як агентам змін, які використовуючи закорінені в національній педагогічній традиції позитивні здобутки, побудують нові взаємовідносини між учасниками освітнього процесу на засадах взаєморозуміння, спільності інтересів у прагненні до якісної освіти.Обґрунтовано, що педагогічна взаємодія – це взаємний вплив педагогів та батьків один на одного, в результаті чого відбувається виховання молодших школярів. Це завдання реалізовується у спільній діяльності учителя з батьками, а також передбачає їх взаєморозуміння, спільність інтересів та прагнень.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectфактори взаємодії сім’ї та школиuk_UA
dc.subjectформи роботи школи з батькамиuk_UA
dc.subjectпедагогічна взаємодіяuk_UA
dc.subjectвзаємодія школи та сім’їuk_UA
dc.subjectнапрями роботи з батькамиuk_UA
dc.titleОсновні шляхи педагогічної взаємодії школи та сім'ї у вихованні молодших школярівuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
225738-Текст статті-514181-1-10-20210226.pdf588,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.