Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2973
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПріма, Раїса-
dc.contributor.authorЦибульська, Цибульська-
dc.date.accessioned2024-03-27T08:41:04Z-
dc.date.available2024-03-27T08:41:04Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПріма, Раїса. Компонентно-структурний аналіз феномену "готовність майбутнього вчителя початкової школи до виховання культури здоров'язбереження молодших школярів" / Р. Пріма, О. Цибульська // Молодь і ринок. - 2020. - №6-7. - С. 37-42. - Бібліогр. в кінці ст. (15 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2973-
dc.description.abstractАктуалізація готовності майбутнього вчителя початкової школи до виховання у молодших школярів культури здоров’язбереження розглядається у контексті цілісної професійної підготовки студентів як цілеспрямований, організаційний процес включення майбутніх педагогів у активну здоров’язбережувальну діяльність; інтегроване утворення особистості; вміння і навички, необхідні для збереження, зміцнення ісприяння здоров’ю; психофізіологічний стан майбутнього педагога. Виокремлено ключові компоненти готовності майбутнього вчителя початкової школи до виховання у молодших школярів культури здоров’язбереження: мотиваційно-особистісний, когнітивний, операційно-діяльнісний та проаналізовано окремі аспекти їх характеристики.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectкомпонентиuk_UA
dc.subjectмолодший школярuk_UA
dc.subjectготовність майбутнього вчителя до виховання культури здоров’язбереженняuk_UA
dc.subjectвихованняuk_UA
dc.subjectкультура здоров’язбереженняuk_UA
dc.titleКомпонентно-структурний аналіз феномену "готовність майбутнього вчителя початкової школи до виховання культури здоров'язбереження молодших школярів"uk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
225659-Текст статті-514006-1-10-20210225.pdf605,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.