Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2974
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧаговець, Алла-
dc.date.accessioned2024-03-27T08:45:59Z-
dc.date.available2024-03-27T08:45:59Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЧаговець, Алла. Педагогіка партнерства: як успішно взаємодіяти з сім'єю молодшого школяра / А. Чаговець // Молодь і ринок. - 2020. - №6-7. - С. 62-66. - Бібліогр. в кінці ст. (11 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2974-
dc.description.abstractУ статті досліджено концептуальні засади педагогіки партнерства та обґрунтовано важливість взаємодії учителя із сім’єю молодшого школяра. Визначено, що для сучасного суспільства принципово важлива орієнтація партнерської діяльності вчителя, адже процес взаємодії із сім’єю є активним та успішним заумови, якщо батьки відчувають глибоку зацікавленість у вихованні дитини, якщо вони – партнери. З’ясовано,що педагогіка партнерства визначає істинно демократичний спосіб співпраці педагога, дитини та родини,який не відкидає різниці в їхньому життєвому досвіді, знаннях, але передбачає безумовну рівність у праві наповагу, довіру, доброзичливе ставлення і взаємну вимогливість.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectучитель-учні-батькиuk_UA
dc.subjectуспішність взаємодії сім’ї та школиuk_UA
dc.subjectпедагогіка партнерстваuk_UA
dc.subjectсуб’єкт-суб’єктні відносиниuk_UA
dc.titleПедагогіка партнерства: як успішно взаємодіяти з сім'єю молодшого школяраuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
225739-Текст статті-514184-1-10-20210226.pdf551,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.