Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2983
Назва: | Значення фізичного виховання і спорту у соціалізації дітей з особливим потребами |
Автори: | Мукан, Наталія Козіброда, Лариса |
Ключові слова: | інклюзивне фізичне виховання діти з особливими потребами фізичне виховання спорт фізична культура |
Дата публікації: | 2021 |
Бібліографічний опис: | Мукан, Наталія. Значення фізичного виховання і спорту у соціалізації дітей з особливим потребами / Н. Мукан, Л. Козіброда // Молодь і ринок. - 2021. - №1. - С. 27-32. - Бібліогр. в кінці ст. (19 назв). |
Короткий огляд (реферат): | У статті окреслено значення фізичного виховання і спорту у соціалізації дітей з особливими потребами.Встановлено, що фізичне виховання і спорт мають великі можливості у процесі соціалізації учнів з особливими освітніми потребами. Підтверджено, що велика кількість фізичних вправ і варіативність їх виконання даєзмогу проводити відбір доцільних поєднань для кожного окремого випадку. Це обумовлює перевагу засобівфізичного виховання. З’ясовано, що принципово новим для теорії та практики занять з дітьми з особливими освітніми потребами є посилення педагогічного аспекту корекційного впливу на основі врахування єдності біологічних, фізичних, психологічних і соціальних властивостей особистості дитини. Усе це складає основу для ефективної організації фізичного виховання під час інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2983 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
228269-Текст статті-519549-1-10-20210331.pdf | 554,85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.