Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2984
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНищак, Іван-
dc.contributor.authorЮрків, Михайло-
dc.date.accessioned2024-03-29T09:30:16Z-
dc.date.available2024-03-29T09:30:16Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationНищак, Іван. Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках трудового навчання засобами інформаційно-комунікаційних технологій / І. Нищак, М. Юрків // Молодь і ринок. - 2021. - №1. - С. 32-37. - Бібліогр. в кінці ст. (7 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2984-
dc.description.abstractУ статті досліджено психолого-педагогічні основи використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) в освітньому процесі, з’ясовано їх дидактичний потенціал для активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках трудового навчання. Використання засобів ІКТ у трудовій підготовці школярів передбачає роботу з низкою сучасних програм комп’ютерної графіки (Adobe Photoshop, CorelDRAW,Quark-XPress, 3D Studio MAX, “КОМПАС” та ін.), що стимулює в учнів інтерес до художньо-творчої діяльності, сприяє активізації пізнавальних здібностей особистості.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectпрограмний засібuk_UA
dc.subjectтрудове навчанняuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectкомп’ютерна графікаuk_UA
dc.subjectнавчально-пізнавальнадіяльністьuk_UA
dc.titleАктивізація навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках трудового навчання засобами інформаційно-комунікаційних технологійuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
228273-Текст статті-519559-1-10-20210331.pdf1,94 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.