Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2985
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОсадча, Катерина-
dc.contributor.authorОсадчий, Вячеслав-
dc.contributor.authorСпірін, Олег-
dc.contributor.authorКруглик, Владислав-
dc.date.accessioned2024-03-29T09:44:36Z-
dc.date.available2024-03-29T09:44:36Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationРеалізація індивідуалізації та персоналізації навчання засобами Moodle / К. Осадча, В. Осадчий, О. Спірін, В. Круглик // Молодь і ринок. - 2021. - №1. - С. 38-43. - Бібліогр. в кінці ст. (10 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2985-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано засоби та інструментарій підтримки індивідуалізації й персоналізації навчання у системі дистанційного навчання Moodle. У процесі професійної підготовки майбутніх фахівців для підтримки індивідуалізації навчання засобами Moodle визначено налаштування окремих модулів, елементівта ресурсів платформи. Виділено основні переваги використання системи Moodle для організації персоналізованого навчання: гнучкість, зручність, модульність, економічна ефективність, інтерактивність,різноманіття контролю знань, використання журналу оцінок, засоби планування.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectсистеми дистанційного навчанняuk_UA
dc.subjectMoodleuk_UA
dc.subjectіндивідуалізаціяuk_UA
dc.subjectперсоналізація навчанняuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.titleРеалізація індивідуалізації та персоналізації навчання засобами Moodleuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
228274-Текст статті-519563-1-10-20210331.pdf1,28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.