Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2986
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШквир, Оксана-
dc.contributor.authorДудчак, Галина-
dc.contributor.authorКазакова, Наталія-
dc.date.accessioned2024-03-29T09:51:15Z-
dc.date.available2024-03-29T09:51:15Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationШквир, О. Ступенева підготовка майбутніх учителів початкових класів у контексті професійного стандарту "Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти " / О. Шквир, Г. Дудчак, Н. Казакова // Молодь і ринок. - 2021. - №1. - С. 44-50. - Бібліогр. в кінці ст. (8 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2986-
dc.description.abstractУ статті акцентовано увагу на необхідності оновлення системи ступеневої підготовки майбутніх учителів початкових класів у зв’язку з прийняттям Професійного стандарту “Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти”. Уточнено сутність поняття “ступенева підготовка майбутніх учителів початкових класів”. Представлено модель ступеневої підготовки майбутніх учителів початкових класів.Визначено трудові функції, якими мають оволодіти фаховий молодший бакалавр, бакалавр та магістр.Наведено приклад врахування професійних компетентностей, визначених у професійному стандарті, у результатах вивчення освітнього компонента “Методика роботи класного керівника”.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectтрудові функції вчителяuk_UA
dc.subjectмайбутні учителі початкових класівuk_UA
dc.subjectступенева підготовкаuk_UA
dc.subjectпрофесійний стандартuk_UA
dc.subjectрівні освітиuk_UA
dc.subjectступені освітиuk_UA
dc.titleСтупенева підготовка майбутніх учителів початкових класів у контексті професійного стандарту "Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти "uk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
228277-Текст статті-519565-1-10-20210331.pdf639,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.