Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2995
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВишківська, Ванда-
dc.contributor.authorШикиринська, Олександра-
dc.contributor.authorШевченко, Андрій-
dc.date.accessioned2024-04-04T07:05:28Z-
dc.date.available2024-04-04T07:05:28Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationВишківська, Ванда. Педагогічний аналіз уроку з позицій особистісно орієнтованого підходу як концептуальної основи філософії Нової української школи / В. Вишківська, О. Шикиринська, А. Шевченко // Молодь і ринок. - 2021. - №1. - С. 74-78. - Бібліогр. в кінці ст.(11 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2995-
dc.description.abstractУ статті розглядаються теоретико-практичні аспекти реалізації інноваційної діяльності педагогів(на прикладі конструювання схеми аналізу уроку) як однієї з основних умов реалізації модернізаційних змін восвіті, пов’язаних з переходом до моделі Нової української школи. Аналізується проблема розширення стандартних нормативних вимог до аналізу уроку, їх узгодження з концептуальними ідеями сучасної педагогіки.Актуалізується значущість виховного потенціалу уроку, необхідність формування в учнів системи загальнолюдських цінностей – морально-етичних та соціально-політичних.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectпрофесійна педагогічна діяльністьuk_UA
dc.subjectособистісно розвивальний потенціал урокуuk_UA
dc.subjectособистісно орієнтоване навчанняuk_UA
dc.subjectкритерії аналізу та якості урокуuk_UA
dc.titleПедагогічний аналіз уроку з позицій особистісно орієнтованого підходу як концептуальної основи філософії Нової української школиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
228337-Текст статті-519680-1-10-20210401.pdf543,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.