Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2997
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гриценко, Лариса | - |
dc.contributor.author | Негай, Георгій | - |
dc.contributor.author | Страшко, Людмила | - |
dc.date.accessioned | 2024-04-04T08:14:55Z | - |
dc.date.available | 2024-04-04T08:14:55Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Гриценко, Лариса. Реалізація методологічного принципу системності навчання у процесі графічної підготовки фахівців технологій і дизайну / Л. Гриценко, Г. Негай, Л. Страшко // Молодь і ринок. - 2021. - №1. - С. 84-91. - Бібліогр. в кінці ст.(16 назв). | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2997 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена дослідженню потенціалу методологічного принципу системності навчання упроцесі інженерно-графічної підготовки фахівців технологій і дизайну. Здійснено аналіз проблеми реалізації системного підходу у графічній підготовці студентів в історичній ретроспективі. Запропоновано і апробовано творчі завдання з креслення і дизайну з елементами проєктної діяльності (втілення принципу системності навчання): формування графічних умінь, розвиток просторового мислення, формування графічної культури. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | просторове мислення | uk_UA |
dc.subject | графічна культура | uk_UA |
dc.subject | модернізація вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | методологічний принцип | uk_UA |
dc.subject | системність навчання | uk_UA |
dc.subject | графічні уміння студентів | uk_UA |
dc.title | Реалізація методологічного принципу системності навчання у процесі графічної підготовки фахівців технологій і дизайну | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
228339-Текст статті-519685-1-10-20210401.pdf | 635,49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.