Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2999
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дрожик, Людмила | - |
dc.contributor.author | Щербак, Ірина | - |
dc.date.accessioned | 2024-04-04T08:28:14Z | - |
dc.date.available | 2024-04-04T08:28:14Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Дрожик, Людмила. Організація інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами / Л. Дрожик, І. Щербак // Молодь і ринок. - 2021. - №1. - С. 92-95. - Бібліогр. в кінці ст.(8 назв). | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2999 | - |
dc.description.abstract | У статті представлено психолого-педагогічні умови організації інклюзивного навчання дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами. Зазначено, що соціалізація і розвиток дітей такої категорії в умовах інклюзивного навчання будуть ефективнішими, якщо вихователі будуть дотримуватися таких психолого-педагогічних умов, як створення інклюзивного освітнього середовища і оптимізація міжособистісних відносин у дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивних групах закладу дошкільної освіти засобами гри. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | психолого-педагогічні умови | uk_UA |
dc.subject | соціалізація дитини | uk_UA |
dc.subject | діти дошкільного віку | uk_UA |
dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
dc.title | Організація інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
228340-Текст статті-519687-1-10-20210401.pdf | 569,56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.