Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2999
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДрожик, Людмила-
dc.contributor.authorЩербак, Ірина-
dc.date.accessioned2024-04-04T08:28:14Z-
dc.date.available2024-04-04T08:28:14Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationДрожик, Людмила. Організація інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами / Л. Дрожик, І. Щербак // Молодь і ринок. - 2021. - №1. - С. 92-95. - Бібліогр. в кінці ст.(8 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2999-
dc.description.abstractУ статті представлено психолого-педагогічні умови організації інклюзивного навчання дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами. Зазначено, що соціалізація і розвиток дітей такої категорії в умовах інклюзивного навчання будуть ефективнішими, якщо вихователі будуть дотримуватися таких психолого-педагогічних умов, як створення інклюзивного освітнього середовища і оптимізація міжособистісних відносин у дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивних групах закладу дошкільної освіти засобами гри.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогічні умовиuk_UA
dc.subjectсоціалізація дитиниuk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.titleОрганізація інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
228340-Текст статті-519687-1-10-20210401.pdf569,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.