Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3003
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Турок, Оксана | - |
dc.date.accessioned | 2024-04-04T11:06:48Z | - |
dc.date.available | 2024-04-04T11:06:48Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3003 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто основні способи впровадження екологічної освіти як наскрізної теми в освітній процес середньої школи Словаччини. Визначено основні способи формування екологічної компетенції учня та виокремлено теми у змісті інтегрованих курсів, в яких екологічна освіта є наскрізною темою. Акцентовано увагу на злагодженій роботі формальної і неформальної екологічної освіти в середній школі Словацької Республіки. Доведено, що модулі навчальних курсів “Феномени світу” та інтегроване етичне виховання сприяють розвитку екологічної компетенції учня | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Турок, Оксана. Зміст екологічної освіти в предметах інтегрованих курсів в середній школі Словаччини / О. Турок // Молодь і ринок. - 2021. - №1. - С. 134-139. - Бібліогр. в кінці ст. (8 назв). | uk_UA |
dc.subject | освіта Словаччини | uk_UA |
dc.subject | формування екологічної компетенції | uk_UA |
dc.subject | екологічна освіта | uk_UA |
dc.subject | наскрізна екологічна освіта | uk_UA |
dc.subject | середня школa | uk_UA |
dc.title | Зміст екологічної освіти в предметах інтегрованих курсів в середній школі Словаччини | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
228383-Текст статті-519793-1-10-20210402.pdf | 558,38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.