Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3003
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТурок, Оксана-
dc.date.accessioned2024-04-04T11:06:48Z-
dc.date.available2024-04-04T11:06:48Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3003-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні способи впровадження екологічної освіти як наскрізної теми в освітній процес середньої школи Словаччини. Визначено основні способи формування екологічної компетенції учня та виокремлено теми у змісті інтегрованих курсів, в яких екологічна освіта є наскрізною темою. Акцентовано увагу на злагодженій роботі формальної і неформальної екологічної освіти в середній школі Словацької Республіки. Доведено, що модулі навчальних курсів “Феномени світу” та інтегроване етичне виховання сприяють розвитку екологічної компетенції учняuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherТурок, Оксана. Зміст екологічної освіти в предметах інтегрованих курсів в середній школі Словаччини / О. Турок // Молодь і ринок. - 2021. - №1. - С. 134-139. - Бібліогр. в кінці ст. (8 назв).uk_UA
dc.subjectосвіта Словаччиниuk_UA
dc.subjectформування екологічної компетенціїuk_UA
dc.subjectекологічна освітаuk_UA
dc.subjectнаскрізна екологічна освітаuk_UA
dc.subjectсередня школauk_UA
dc.titleЗміст екологічної освіти в предметах інтегрованих курсів в середній школі Словаччиниuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
228383-Текст статті-519793-1-10-20210402.pdf558,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.