Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3005
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПодановська, Галина-
dc.date.accessioned2024-04-04T11:26:40Z-
dc.date.available2024-04-04T11:26:40Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПодановська, Галина. Характеристика моделі формування комунікативної компетентності здобувачів початкової освіти / Г. Подановська // Молодь і ринок. - 2021. - №1. - С. 139-144. - Бібліогр. в кінці ст. (7 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3005-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі аналізу експериментальної моделі формування комунікативної компетентності здобувачів початкової освіти. Виокремлено основні компоненти моделі, підкреслюється їх важливість у процесі формування комунікативної компетентності учнів початкової школи. Автор наголошує на взаємозв’язку компонентів моделі, які лише в комплексі дозволять домогтися більш високих навчально-виховних результатів в порівнянні з традиційною методикою підготовки кваліфікованого читача.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectлітературне читанняuk_UA
dc.subjectуроки роботи з дитячою книжкоюuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectздобувачі початкової освітиuk_UA
dc.subjectвчитель початкових класівuk_UA
dc.subjectкваліфікований читачuk_UA
dc.titleХарактеристика моделі формування комунікативної компетентності здобувачів початкової освітиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
228384-Текст статті-519795-1-10-20210402.pdf761,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.