Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3007
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСторонська, Оксана-
dc.date.accessioned2024-04-04T11:48:12Z-
dc.date.available2024-04-04T11:48:12Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСторонська, Оксана. Ідеї дитиноцентричної освіти в реформаторській педагогіці Німеччини / О. Сторонська // Молодь і ринок. - 2021. - №1. - С. 96-99. - Бібліогр. в кінці ст.(10 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3007-
dc.description.abstractСтаттю присвячено розгляду німецького педагогічного реформаторського руху кінця ХІХ – початкуХХ ст. Її безпосередньою метою є історико-педагогічний аналіз ідей дитиноцентричної освіти в реформаторській педагогіці Німеччини. У результаті досягнення мети розглянуто передумови виникнення і поширення ідей дитиноцентричної освіти в педагогічній теорії і шкільній практиці Німеччини у вказаний історичний період, висвітлено міркування відомих німецьких педагогів-реформаторів (Ф. Гансберга,Л. Гурліта, Г. Шаррельмана та ін.) щодо навчання і виховання молодого покоління на засадах дитиноцентризму,констатовано їх суголосність із сучасними освітніми тенденціями.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectконцептуальні засади навчання і вихованняuk_UA
dc.subjectметодологічні підходи до освітиuk_UA
dc.subjectдитиноцентрична освітаuk_UA
dc.subjectреформаторська педагогіка Німеччиниuk_UA
dc.titleІдеї дитиноцентричної освіти в реформаторській педагогіці Німеччиниuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
228341-Текст статті-519689-1-10-20210401.pdf571,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.