Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/302
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦюра, Світлана-
dc.contributor.authorСолина, Наталія-
dc.date.accessioned2021-12-08T13:44:29Z-
dc.date.available2021-12-08T13:44:29Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЦюра, Світлана. Особливості реформування змісту освіти майбутніх лікарів-стоматологів (початок ХХІ століття) / С. Цюра, Н. Солина. - Дрогобич // Молодь і ринок. - 2018. - № 2. - С. 19-24.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/302-
dc.description.abstractУ статті визначено, що ознаки вищої стоматологічної освіти в Україні обумовлені: змінами в сфері стоматологічної допомоги, зростанням вимог до її стандартів, теоретично складним змістом освіти. За етапами реформування змісту освіти у 2003, 2007, 2009, 2015 – 2016 роках узагальнено його характерні особливості: збереження і розвиток єдиних стандартів професійної підготовки фахівця у вищих медичних закладах України з переходом у 2016 р. на наскрізну 5-річну програму підготовки магістрів стоматології.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовка лікаря-стоматологаuk_UA
dc.subjectзміст освіти лікаря-стоматологаuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовка фахівцяuk_UA
dc.subjectстоматологічна освітаuk_UA
dc.titleОсобливості реформування змісту освіти майбутніх лікарів-стоматологів (початок ХХІ століття)uk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
126778-Світлана Цюра, Наталія Солина-270791-1-10-20180324.pdf286,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.