Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/305
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛіба, Оксана-
dc.date.accessioned2021-12-08T13:53:15Z-
dc.date.available2021-12-08T13:53:15Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/305-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано сучасні підходи до формулювання поняття “компетентність”. Історико-термінологічний аналіз його сутності дав можливість з’ясувати складові, структуру фахової компетентності. Особлива увага акцентується на змісті ключових та предметних компетентностях. Формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи необхідно здійснювати з урахуванням сучасних вимог в галузі освіти, освітніх програм спеціальності, враховуючи Державний стандарт початкової загальної освіти.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.subjectучитель початкової школиuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.titleКомпетентнісний підхід як концептуальна основа підготовки майбутніх учителів початкової школиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
126780-Оксана Ліба-270795-1-10-20180324.pdf243,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.