Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/305
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ліба, Оксана | - |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T13:53:15Z | - |
dc.date.available | 2021-12-08T13:53:15Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/305 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано сучасні підходи до формулювання поняття “компетентність”. Історико-термінологічний аналіз його сутності дав можливість з’ясувати складові, структуру фахової компетентності. Особлива увага акцентується на змісті ключових та предметних компетентностях. Формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи необхідно здійснювати з урахуванням сучасних вимог в галузі освіти, освітніх програм спеціальності, враховуючи Державний стандарт початкової загальної освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич: Коло | uk_UA |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk_UA |
dc.subject | професійна компетентність | uk_UA |
dc.subject | учитель початкової школи | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.title | Компетентнісний підхід як концептуальна основа підготовки майбутніх учителів початкової школи | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
126780-Оксана Ліба-270795-1-10-20180324.pdf | 243,49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.