Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/308
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСторонська, Оксана-
dc.date.accessioned2021-12-08T14:02:39Z-
dc.date.available2021-12-08T14:02:39Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСторонська, Оксана. Практична підготовка майбутніх учителів у системі вищої освіти Німеччини / О. Сторонська // Молодь і ринок. - 2018. - № 2. - С. 38-42.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/308-
dc.description.abstractСтаттю присвячено розгляду особливостей професійно-практичної підготовки педагогічних кадрів у системі вищої освіти Німеччини. У результаті дослідження з’ясовано структурно-організаційні засади вищої педагогічної освіти у цій країні, що передбачають передовсім неперервність, наступність, ступеневість професійної підготовки вчителів. Розглянуто специфіку цілей і завдань педагогічної освіти на різних її етапах (бакалаврат, магістратура, референдаріат). Висвітлено специфіку і різновиди практичного компонента процесу професійної підготовки майбутніх учителів у німецькій системі педагогічної освіти.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectсистема вищої освіти Німеччиниuk_UA
dc.subjectпедагогічна освітаuk_UA
dc.subjectпрофесійно-практичнаготовка педагогічних кадрівuk_UA
dc.titleПрактична підготовка майбутніх учителів у системі вищої освіти Німеччиниuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
126782-Оксана Сторонська-270800-1-10-20180324.pdf343,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.