Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3093
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСаган, Василина-
dc.contributor.authorКравченко-Дзондза, Олена-
dc.date.accessioned2024-04-24T06:52:03Z-
dc.date.available2024-04-24T06:52:03Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСаган, В. Формування прогностичних умінь учнів початкових класів у процесі текстової діяльності / В. Саган, О. Кравченко-Дзондза // Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи / АПН у Коніні; Ужгородський НУ; Південно-Східний Науковий Інститут у Перемишлі; КВНЗ"Херсонська Академія неперервної освіти"; за ред.: Я. Гжесяк, І. Зимомря, В. Ільницький. - Конін-Ужгород-Перемишль-Херсон, 2023. - Т. 15 : Наукові пошуки в контексті викликів і конфліктів. - С. 131-133.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3093-
dc.language.isouauk_UA
dc.titleФормування прогностичних умінь учнів початкових класів у процесі текстової діяльностіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи том xv: наукові пошуки в контексті викликів і конфліктів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник 3.11.2023-131-133.pdf211,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.