Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/310
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарпа, Ірина-
dc.date.accessioned2021-12-08T14:09:57Z-
dc.date.available2021-12-08T14:09:57Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКарпа, Ірина. Планування уроків англійської мови з використанням інтернет-технологій / І. Карпа // Молодь і ринок. - 2018. - № 2. - С. 43-47.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/310-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема планування уроків англійської мови з використанням Інтернет-технологій для учнів з високим і низьким рівнями володіння мовою. Авторка досліджує фрагменти уроків різних рівнів, які поділяються на три частини: розминку, основну частину і перспективи, надає взірці запитань, окреслює види діяльності, які можна віднести до перспектив подальшої роботи. Для вищого рівня володіння мовою запропоновано план уроку на тему “Кінозірки”, який передбачає відповіді на запитання, реагування на інформацію, формування інтересу, дослідження техніки інтерв’ю, способи реагування на соціальному рівні. Для нижчого рівня володіння мовою взірцем виступає план уроку “Запозичені слова”, у якому учні мають можливість вдосконалити словниковий запас по темі “Країни і мови”.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectрозминкаuk_UA
dc.subjectвеб-сайтuk_UA
dc.subjectІнтернет-мережаuk_UA
dc.subjectученьuk_UA
dc.subjectвикладачuk_UA
dc.subjectурокuk_UA
dc.subjectосновна частинаuk_UA
dc.subjectперспективиuk_UA
dc.titleПланування уроків англійської мови з використанням інтернет-технологійuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
126784-Ірина Карпа-270804-1-10-20180324.pdf351,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.