Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3152
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Атрощенко, Тетяна | - |
dc.contributor.author | Зданевич, Лариса | - |
dc.date.accessioned | 2024-04-30T08:54:07Z | - |
dc.date.available | 2024-04-30T08:54:07Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Атрощенко, Тетяна. Аксіологічний підхід у формуванні полікультурної компетентності майбутніх вчителів дошкільної освіти / Т. Атрощенко, Л. Зданевич // Молодь і ринок. - 2021. - №2. - С. 6-10. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3152 | - |
dc.description.abstract | Стаття розкриває потенціал аксіологічного підходу у формуванні полікультурної компетентностімайбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Проаналізовано дефініції понять “цінність”,“полікультурна освіта” та “полікультурна компетентність”. Аксіологічний підхід визначено як один ізпровідних у процесі формування полікультурної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільноїосвіти. Визначено перелік цінностей, які відіграють провідну роль у процесі формування полікультурноїкомпетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти, а саме: взаємоповага, совість, честь,відповідальність, любов, співчуття, порядність, гідність. Саме на їхній основі рекомендовано формуватиціннісні орієнтації майбутніх вихователів, необхідні для здійснення професійної діяльності в поліетнічномуосвітньому середовищі закладу дошкільної освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | цінності | uk_UA |
dc.subject | полікультурне освітнє середовище | uk_UA |
dc.subject | вихователі закладів дошкільної освіти | uk_UA |
dc.subject | полікультурна освіта | uk_UA |
dc.subject | полікультурна компетентність | uk_UA |
dc.subject | аксіологічний підхід | uk_UA |
dc.subject | фахова підготовка | uk_UA |
dc.title | Аксіологічний підхід у формуванні полікультурної компетентності майбутніх вчителів дошкільної освіти | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
230434-Текст статті-526043-1-10-20210502.pdf | 552,69 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.