Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3153
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГнізділова, Олена-
dc.contributor.authorСтаніченко, Оксана-
dc.date.accessioned2024-04-30T10:22:10Z-
dc.date.available2024-04-30T10:22:10Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГнізділова, Олена. Еколого-моральні проєкти як засіб виховання чуйності у дошкільників / О. Гнізділова, О. Станіченко // Молодь і ринок. - 2021. - №2. - С. 11-15. - Бібліогр. в кінці ст.(8 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3153-
dc.description.abstractУ статті розкривається необхідність впровадження волонтерського руху з метою виховання чуйностіу дітей дошкільного віку як базової якості особистості, яка формується через турботу, співчуття до людей та живих істот, готовність допомагати.Зосереджена увага на необхідності взаємодії батьків і педагогів-дошкільників закладів дошкільної освіти у вихованні моральних якостей дітей. Виокремлено ефективні форми волонтерської роботи працівників закладів дошкільної освіти і сім’ї, які використовуються в освітньому процесі з метою виховання чуйності у дітей (шефські, соціально-педагогічні, благодійні, патріотичні, екологічні, навчально-виховні).uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectчуйністьuk_UA
dc.subjectеколого-моральний проєктuk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectзаклад дошкільної освітиuk_UA
dc.subjectволонтерська діяльністьuk_UA
dc.subjectбатькиuk_UA
dc.titleЕколого-моральні проєкти як засіб виховання чуйності у дошкільниківuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
230435-Текст статті-526045-1-10-20210502.pdf592,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.