Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3156
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКалита, Наталія-
dc.contributor.authorПантюк, Микола-
dc.contributor.authorСадова, Ірина-
dc.date.accessioned2024-04-30T10:44:19Z-
dc.date.available2024-04-30T10:44:19Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКалита, Наталія. Духовний розвиток особистості : історико-педагогічний аспект / Н. Калита, М. Пантюк, І. Садова // Молодь і ринок. - 2021. - №2. - С. 27-30. - Бібліогр. в кінці ст.(15 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3156-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано історико-педагогічний аспект феномена “духовність”, “духовне виховання”,“духовний розвиток особистості”; висвітлено вивчення проблеми духовного виховання особистості уфілософів, педагогів, психологів минулого та сучасності; обґрунтовано, що духовність не зводиться доінтелектуальності, ідеальності, звернення розуму до етики, чистої моралі або аскетизму. Духовність не є йчиста релігійність, чи емоційне піднесення духу, або розумова довіра і урегульованість поведінки на цих засадах. Духовною є будь-яка діяльність, яка веде людину вперед у напрямі якоїсь форми розвитку: емоційного,інтуїтивного, соціального – і веде, вказує на життєвість його внутрішньої сили.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectдуховністьuk_UA
dc.subjectособистість.uk_UA
dc.subjectдуховне вихованняuk_UA
dc.subjectдуховний розвитокuk_UA
dc.titleДуховний розвиток особистості : історико-педагогічний аспектuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
230438-Текст статті-526051-1-10-20210502.pdf576,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.