Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/315
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБабійчук, Світлана-
dc.date.accessioned2021-12-08T14:27:50Z-
dc.date.available2021-12-08T14:27:50Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБабійчук, Світлана. Наукова освіта як педагогічний концепт / С. Бабійчук // Молодь і ринок. - 2018. - № 2. - С. 60-63.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/315-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні ідеї впровадження наукової освіти у шкільну практику. Представлено історію становлення наукової освіти на прикладі США та Великої Британії. Розглянуто тлумачення поняття “наукова освіта” закордонними та українськими вченими. Висвітлено роль та місце наукової освіти у діяльності ЮНЕСКО. Базуючись на працях професора Вінн Гарлен описано 10 принципів впровадження концепту наукової освіти в школі. Визначено, що метою впровадження наукової освіти в школі є навчити учня мислити як науковець та новатор.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectнаукова освітаuk_UA
dc.subjectученьuk_UA
dc.subjectпедагогічний концептuk_UA
dc.subjectпедагогічний принципuk_UA
dc.subjectнаукове дослідженняuk_UA
dc.titleНаукова освіта як педагогічний концептuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
126827-Світлана Бабійчук-270864-1-10-20180325.pdf254,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.